لامپ رشد گیاه سامسونگ اصل را چگونه تشخیص دهیم؟

آنچه در این مقاله میخوانید
    لامپ رشد گیاه سامسونگ

    در این مقاله به بررسی محصولاتی که در سطح بازار ایران با عنوان لامپ رشد گیاه سامسونگ به فروش میرسند خواهیم پرداخت. دلیل این بررسی، دروغ بزرگی به عنوان، لامپ رشد گیاه سامسونگ یا پنل رشد گیاه سامسونگ است که به تازگی برخی متقلبین با استفاده از نام این کمپانی بزرگ، پنل رشد گیاه فیک خود را در بازار ایران بفروش می رسانند و موجب هدر رفتن هزینه و زمان هموطنان خود می شوند.

    لامپ رشد گیاه سامسونگ

    یکی از دلایل تقلبی شمردن لامپ رشد گیاه سامسونگ که به راحتی می توان به آن استناد نمود:

     عدم وجود لامپ رشد گیاه سامسونگ در سایت اصلی و مرجع این کمپانی می باشد. برای حصول اطمینان فقط کافی است، وارد سایت سامسونگ شده و به زبان اصلی عبارت لامپ رشد گیاه سامسونگ، ال ای دی رشد گیاه سامسونگ یا پنل رشد گیاه سامسونگ را در قسمت جستجو تایپ نموده و یا کلا تمام صفحات سایت را برای یافتن آن زیرو رو نماید؛ واضح است که شما در وب سایت و محصولات این شرکت لامپ رشد گیاه سامسونگ را نخواهید یافت. پس موضوع چیست؟

    شرکت سامسونگ در زمینه نورهای مخصوص رشد گیاه تنها چیپ ال ای دی رشد گیاه سامسونگ را تولید میکند و خبری از لامپ رشد گیاه سامسونگ یا پنل آن نیست؛ در واقع آنها چیپ های اس ام دی سامسونگ هستند که در طیف های مناسب گیاه بازه خوبی را پوشش میدهند و میتوانند در محصولات گرولایت در کنار طیف های دیگر بازده ای مناسبی داشته باشند.

     اما شرکت های زیادی  مانند اُسرام آلمان، بریجلوکس و کِری آمریکا یا نیچی ژاپن هستند که درست مانند این کمپانی که ال ای دی رشد گیاه سامسونگ کره را تولید میکند محصولات خود را در این زمینه به بازار با کیفیتی بالاتر عرضه می نمایند؛ ولی اسم شناخته شده سامسونگ دستمایه این دست تقلب ها در ایران شده است.

    پنل رشد گیاه سامسونگ

     متاسفانه سودجویان با استفاده از ال ای دی های که شناسنامه معتبری نداشته و چیدمان آنها کنار هم کاملاغیر تخصصی بوده این پنل ها را اسمبل کرده و در نهایت با اضافه کردن لیبل هایی از برند سامسونگ محصولات خود را با کمترین کیفیت و بدون نظارت های اصولی و اطمینان از طول عمر کافی و تجهیزات سیستم های خنک کننده آن روانه بازار می کنند و تحت عنوان پنل رشد گیاه سامسونگ هزینه زیادی را از مشتریان دریافت می نمایند.

    برای داشتن خریدی مطمئن از یک شرکت ثبت شده و معتبر اقدام نماید. پیشنهاد ما سری جدید محصولات شرکت ایران گرولایت است که با استفاده از ال ای دی رشد گیاه بریجلوکس و چیپ های شرکت اپیلید تحت عنوان سوپر آی جی ال طراحی و تولید شده است.

    مزایای خرید محصولات شرکت ایران گرولایت:

    • مشاوره ی تخصصی و رایگان قبل از خرید
    • یک سال ضمانت کالا
    • پنج سال خدمات رایگان پس از فروش
    • قیمت مناسب
    • ضمانت اصل بودن چیپ های بریجلوکس و اپیلید (ال ای دی)
    • ارائه توان واقعی
    • قدرت نور بالا که موجب پوشش سطح وسیع شده.

    سوپر ای جی ال

    با توجه به اینکه ایران گرولایت آگاه سازی دوستداران گل، گیاه را جزو رسالت خود می داند و در این زمینه از هیچ گونه تلاشی مضایقه نکرده و نخواهد کرد این مقاله را منتشر نموده است. چنانچه این مقاله نتوانسته پاسخگوی تمامی سوالات شما باشد کارشناسان و مشاورین ایران گرولایت آماده ارائه خدمات و مشاره بیشتر از طریق راه های ارتباطی شرکت می باشند.

    دیدگاه‌ها
    نام
    ایمیل
    نظر
    یارانی
    1402/12/13 17:34

    خیلی ممنون از شما ، شهر مشهد امکان خرید این محصول است؟

    امیر عطا تاج کریمیان
    1402/12/19 17:25
    پاسخ به:یارانی

    با سپاس از حسن توجه شما جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه 

    پناهی
    1402/12/12 17:50

    با کمال تشکر از کیفیت محصولات شما نحوه ی خرید محصولات شما درکرمان چطوری است؟

    امیر عطا تاج کریمیان
    1402/12/19 17:26
    پاسخ به:پناهی

    با سپاس از حسن توجه شما جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه 

    مشاوره خرید
    ۰۲۱-۸۸۵۶۵۴۷۹

    محصولات جدید

    مقالات مرتبط