معرفی والواشر باریک رشد گیاه ایران گرولایت

آنچه در این مقاله میخوانید
    چهارشنبه 23 آذر 1401 259

    وال واشر مخصوص رشد گیاه یکی از سری محصولات لامپ رشد گیاه شرکت ایران گرولایت می باشد که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. این وال واشر‌های باریک برای فضاهای طبقاتی در خانه ها و آپارتمانی بسیار مناسب می‌باشد و برای یک فضای طبقاتی که فاصله مکانی نور در آنجا نصب می شود تا روی گیاه حدود 20 تا 25 سانتی متر می باشد بهترین گزینه است. اما برای اینکه بتوانید بهترین راندمان را از این وال واشر‌های رشد گیاه بدست بیاورید نیاز است نکات مهمی در استفاده و نصب آن رعایت نمایید.

    در این ویدئو کارشناس ایران گرولایت به معرفی وال واشر باریک رشد گیاه برند ایران گرولایت میپردازد و در عین بررسی این محصول ، با دادن اطلاعاتی در ارتباط با نحوه نصب وال واشر باریک مخصوص رشد گیاه شما را در استفاده ازاین محصول راهنمایی میکند.

    ایران گرولایت به عنوان یکی از برترین برندهای لامپ رشد گیاه در زمینه وال واشرباریک خطی نیز توانایی خود را ثابت کرده است و پیشتاز بازار می باشد و سه نوع محصول در این زمینه با نام های:

    تولید و در بازار ایران و جهان عرضه کرده است. البته این 3 مدل وال واشر فقط از نوع باریک میباشند و مدل‌های غیر باریک ول واشر نیز ایران گرولایت تولید کرده است که شما می‌توانید با کلیک بر روی بخش زیر صفحه فروشگاهی وال واشرهای مخصوص رشد گیاه ایران گرولایت مراجعه و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.





    نام
    ایمیل
    نظر