معرفی کمپانی و محصولات مارس هایدرو

آنچه در این مقاله میخوانید
    محصولات مارس هایدرو

    در دنیای امروز که تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است، نیاز به روش‌های نوین و پیشرفته برای رشد گیاهان نیز احساس می‌شود. لامپ‌های رشد گیاه، یکی از این تکنولوژی‌های نوین هستند که باعث تحولات بزرگی در زمینه کشاورزی شده است. در این میان یکی از برندهای مطرح لامپ رشد گیاه، کمپانی مارس هایدرو است.

    محصولات مارس هایدرو در سطح جهانی از تکنولوژی و کیفیت خوبی برخوردار بوده و از نام‌های شناخته شده در حوزه لامپ رشد گیاه به حساب می‌آید. در نتیجه بر آن شدیم در این ادامه این توضیحات به معرفی این کمپانی و بررسی محصولاتش و نقاط قوت و ضعف آن‌ها بپردازیم و راهنمای خرید خوبی را به شما ارائه دهیم. پس با ایران گرولایت همراه باشید.

     

    معرفی کمپانی مارس هایدرو و تاریخچه آن

    کمپانی مارس هایدرو یک شرکت چینی در حوزه تجهیزات کشاورزی و گلخانه‌داری فعالیت می‌کند. محصولات مارس هایدرو شامل دسته‌بندی‌های لامپ رشد گیاه (پرطرفدارترین)، گروتنت، فن و فیلتر کربن، تجهیزات هیدروپونیک، تجهیزات اندازه‌گیری (مانند TDS متر و...) و انواع گلدان می‌باشد. در این بین اما گروتنت و لامپ رشد گیاه مارس هایدرو طرفداران بیشتری را در ایران و جهان دارد.

    پشت موفقیت کمپانی مارس هایدرو، تیمی از افراد متخصص وجود دارد که به تأمین بهترین محصولات و خدمات برای گلخانه‌داران (به خصوص خانگی و ایندور) متعهد هستند. این شرکت با بیش از 14 سال سابقه درخشان در این حوزه توانسته به یکی از بهترین‌های بازار خود تبدیل شود. در ادامه سعی می‌کنیم تاریخچه این شرکت را در چند بخش مختلف بررسی کنیم:

     

    • سال‌های 2009 تا 2023: در طول 14 سال گذشته، مارس هایدرو به تحقیق و توسعه نور LED متعهد بوده است. این شرکت همچنین به تأمین تجهیزات کشت با کیفیت بالا و با هزینه کم ادامه داده‌اند.
    • ساخت پایه قوی (2009-2015): مارس هایدرو روی ساخت یک تیم تحقیق و توسعه قوی و همچنین ایجاد تسهیلات تولید با تکنولوژی پیشرفته تمرکز کرد. تلاش‌های آنها منجر به ایجاد اولین نورهای LED شد که برای رشد گیاه بهینه‌سازی شده و در میان کشاورزان جهانی شناخته شد.
    • استفاده از تکنولوژی LED سفید (2018): کمپانی مارس هایدرو با معرفی سری SP، به استفاده از فواید کارایی و صرفه‌جویی در انرژی نورهای LED سفید پرداخت.
    • تعهد به قیمت مناسب (2019): مارس هایدرو با معرفی سری TS، بازار را منقلب کرد و نورهای LED با کیفیت بالا را با قیمت‌های مناسب ارائه داد.
    • پیشرفت‌ها در PPFD یکنواخت (2020-2022): مارس هایدرو با همکاری با شرکت پیشرو سامسونگ، محصولاتی را توسعه داد که از قدرت چندین نوار نور LED بهره می‌بردند.
    • پاسخ به دوران هوشمند (2023): مارس هایدرو با راه‌اندازی سیستم رشد هوشمند به دوران هوشمند جهانی پاسخ داد.

    جلوتر در بخش معرفی کمپانی، محصولات مارس هایدرو را معرفی کردیم که دسته‌بندی آن‌ها شامل چه مواردی می‌شود. اما از آنجا که لامپ‌های رشد گیاه مارس هایدرو، محصول شاخص این برند می‌باشد ما در ادامه فقط به بررسی محصولات لامپ رشد گیاه این شرکت و تکنولوژی به کار رفته در آن‌ها میپردازیم.

    محصولات مارس هایدرو

    نقد و بررسی لامپ‌های رشد مارس هایدرو

    سری محصولات لامپ رشد گیاه مارس هایدرو یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات لامپ رشد گیاه در جهان است. این سری محصولات شامل طیف گسترده‌ای از لامپ‌های رشد گیاه با توان‌ها و ویژگی‌های مختلف است که برای انواع گیاهان و شرایط رشد مناسب هستند.

    در ساخت اکثر محصولات لامپ رشد گیاه مارس هایدرو از دو نوع LED استفاده شده است. یکی از آن‌ها شامل فول طیف‌های رشد گیاه یا به عبارتی دیگر فول اسپکتروم (Full Spectrum) می‌باشد اما نوع دیگر نوعی ال ای دی با طیف مادون قرمز (Infrared) است که برای افزایش کیفیت و تولید محصول گیاهی مفید است.

    سری محصولات لامپ رشد گیاه مارس هایدرو  شامل سه سری اصلی FC و TS و SP است. هر کدام از این سری‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای انواع گیاهان و شرایط رشد مناسب هستند. در ادامه به توضیح این 3 سری محصول می‌پردازیم.

     

    محصولات سریSP لامپ رشد گیاه مارس هایدرو

    در سال 2018، کمپانی مارس هایدرو با معرفی سری SP از محصولات لامپ رشد گیاه خود، بهره‌برداری از فواید کارایی و صرفه‌جویی در انرژی نورهای LED سفید را آغاز کرد. این سری به سرعت محبوب شد و کمک کرد تا این برند به عنوان یکی از پیشروان صنعت شناخته شود. این سری از محصولات لامپ رشد گیاه مارس هایدرو شکلی مانند تصویر پایین دارند و از توان‌های کمتری نیز نسبت به سایر مدل‌ها برخورد است. به همین دلیل برای استفاده در فضاهای کوچ مناسب می‌باشد. در حال حاضر در سایت رسمی مارس هایدرو 3 محصول زیر برای خرید فعال است.

    • Mars Hydro SP 150
    • Mars Hydro SP 3000
    • Mars Hydro SP 6500

    لامپ رشد گیاه مارس هایدرو سری SP

    یکی از نقاط ضعف این سری لامپ رشد گیاه مارس هایدرو قرار دادن درایور در میان هیت سینگ است که به سبب انتقال حرارتی که به درایور می رساند موجب کوتاه شدن عمر درایور می‌شود. در نتیجه باید در خرید پنل مارس هایدرو سری sp توجه داشته باشید در صورتی که محصول در این زمینه دچار ایراد شود با توجه به قیمت و نبود نمایندگی مارس هایدرو در ایران کمی خرید این سری ریسک به همراه دارد  و در صورت خرابی در این زمینه باید به تعمیرگاه حرفه‌ای لامپ رشد گیاه مراجعه کنید.

     

    لامپ‌های رشد گیاه سری TS

    برند مارس هایدرو با تولید و عرضه محصولات لامپ رشد گیاه سری TS سعی کرد کمی محصولات خود را اقتصادی‌تر کند. این سری محصولات بیشترین تعداد محصول که پنج عدد می‌باشد را نسبت به سایر دسته‌بندی‌های لامپ رشد گیاه دارد. لامپ‌های مارس هایدرو در مدل ts  حالت پنلی و تخت دارند و همچنین دارای توان‌های متوسطی بوده و برای فضاهای متوسط مناسب هستند.

    در اصل پنل رشد گیاه مارس هایدرو مدل ts جزو پنل‌های ارزان قیمت‌تر این شرکت بوده که به دلیل نداشتن هیت سینگ خنک‌کننده و جنس ضعیف‌تر نسبت به سایر مدل‌ها از طول عمر پایینی برخوردار است؛ در ساخت این محصول از چیپ اس ام دی استفاده شده و میانگین PPE این محصول umol/j 2/7 است. البته در نظر بگیرید این سری محصول از نظر کیفیت نور نیز کمی از سری‌های دیگر پایین‌تر می‌باشد که همه بخاطر اقتصادی‌تر شدن آن است.

    این سری محصولات در حال حاضر در سایت این کمپانی در 5 مدل محصول زیر قابل فروش است:

    • Mars Hydro TS 600
    • Mars Hydro TS 1000
    • Mars Hydro TSw 2000
    • Mars Hydro TSL 2000
    • Mars Hydro TS 3000

    لامپ رشد گیاه مارس هایدرو سری TS

    محصولات سری FC لامپ رشد گیاه مارس هایدرو

    در سال‌های 2020 تا 2022، شرکت مارس هایدرو با همکاری با شرکت پیشرو سامسونگ، محصولاتی را با چیپ‌های رشد گیاه قدرتمند توسعه داد که از قدرت چندین نوار نور LED بهره می‌بردند. در نتیجه این کار عرضه محصولات لامپ رشد گیاه سری FC شد که کیفیت فوق العاده‌ای دارند. به بعارتی دیگر این سری بهترین محصولات لامپ رشد گیاه مارس هایدرو هستند که توان بالایی دارند و برای فضاهای بزرگ مناسب هستند. از دیگر ویژگی‌های این سری همچنین می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

    • شاخه‌ای بودن نورها
    • استفاده از تکنولوژی اس ام دی
    • میانگین PPE = 2.8 umol/j
    • استفاده از هیت سینگ آلومینیومی باکیفیت
    • دارا بودن IP 65 برای مقاومت در برابر رطوبت و آب

    سری لامپ رشد گیاه مارس هایدرو fc

    این سری محصولات نیز البته در سایت مارس هایدرو به سه مدل FC Smart، FC-E و FC-Evo تقسیم می‌شوند که در زیر به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

    • FC Smart: لامپ‌های رشد گیاه FC Smart مارس هایدرو دارای ویژگی‌های هوشمند مانند کنترل دیمر و برنامه‌ریزی زمان‌بندی هستند. کنترل دیمر به شما امکان می‌دهد شدت نور را تنظیم کنید و برنامه‌ریزی زمان‌بندی به شما امکان می‌دهد زمان روشن و خاموش شدن لامپ را تنظیم کنید.

     

    توجه: لازم به ذکر است که امروزه دیگر هیچ یک از محصولات گرولایت در دنیا به دلیل عدم کاربردی بودن آن مجهز به دیمر نیستند و دیم نمی شوند. یکی از مانورهای تبلیغاتی کمپانی مارس هایدرو استفاده از دیمر برای کاهش یا افزایش قدرت نور می‌باشد که با نگاه به محصولات رقبای بزرگ آن در هلند و آمریکا متوجه می‌شویم این کاربرد مدت زیادی است که منسوخ شده. چون جدول پار نوری گیاهان در دوره‌های مختلف کاملا مشخص و طبق یک برنامه زمانی است که نیاز به دیمر ندارد. ضمنا این کار باعث تغییر نانومتر نوری می‌شود مثل اینکه شما تصور کنید یک ال ای دی رشد گیاه با نانومتر 470 تقریبا به رنگ آبی تیره است که با کاهش ولوم به رنگ آبی روشن در می‌آید. پس نانومتر تغییر کرده!

     

    • FC-E: لامپ‌های رشد گیاه FC-E دارای توان بالاتری نسبت به مدل‌های FC Smart و FC-Evo هستند. این لامپ‌ها برای رشد گیاهان در فضای بزرگ‌تر مناسب هستند.
    • FC-Evo: لامپ‌های رشد گیاه مارس هایدرو FC-Evo از نظر چیپ نوری با کارایی بالاتر و تولید گرمای کمتری استفاده کرده که به‌شدت راندمان بالاتری دارد. این سری محصول به تازگی به سبد کالای مارس هایدرو اضافه شده است و از نظر کارایی و راندمان به شدت بهبود پیدا کرده است. همچنین اگر به سایت این شرکت نیز مراجعه کنید متوجه مانور قوی این سری محصولات می‌شوید.

     

    محصولات پرفروش و برجسته لامپ رشد گیاه مارس هایدرو

    مارس هایدرو در طول سال‌ها محصولات متنوعی را در زمینه لامپ‌های رشد گیاه تولید کرده است و فروش بسیار خوبی نیز دارد. از محصولات پرفروش این کمپانی می‌توانیم به محصولات سری FC و به خصوص FC-Evo اشاره کنیم البته در سایر سری‌ها نیز مارس هایدرو sp250، مارس هایدرو sp3000 و در سری TS به TS 1000 جز پرفروش‌ها به حساب می‌آیند البته معیار شما برای خرید لامپ رشد گیاه مارس هایدرو نیاز و کاربرد آن باید باشد.

    سری محصولات FC مارس هایدرو

    آیا خرید پنل یا لامپ رشد گیاه مارس هایدرو در ایران توصیه می‌شود؟

    لامپ رشد گیاه مارس هایدرو حتی در سایر نقاط جهان نیز به عنوان یک محصول اقتصادی شناخته ‌نمی‌شود؛ مخصوصاً اگر بخواهید بهترین سری آن را که FC می‌باشد تهیه کنید باید هزینه زیادی را بپردازید. این قضیه حتی در ایران بیشتر اهمیت پیدا می‌کند. چرا که برند مارس هایدرو یک برند چینی است که به واسطه تحریم‌ها، قیمت دلار و وضعیت اقتصادی، توجیه اقتصادی خوبی برای خرید محصولات آن وجود ندارد!

     

    همچنین به واسطه عدم وجود نمایندگی مارس هایدرو در ایران و با توجه به احتمال خراب شدن این محصول، خرید آن ریسک است؛ زیرا باید هزینه زیادی را برای تعمیر متحمل شوید (مخصوصا اگر سری TS و sp را خریداری نمایید). در کنار این موارد دقت نمایید لامپ رشد گیاه یک محصول الکتریکی است و محصولات الکترونیکی معمولا گارنتی و خدمات پس از فروش دارند؛ ولی در ایران باز هم به دلیل نبود نمایندگی لامپ رشد گیاه مارس هایدرو، به شما هیچ گونه خدماتی تعلق نمی‌گیرد.

     

    نکته بعدی در این خصوص این است که با توجه به برند شدن مارس هایدرو در ایران، محصولات فیک و تقلبی با این برند بسیار زیاد شده است و شما نمی‌توانید به راحتی اصالت کالا را از نمایندگی مارس هایدرو استعلام بگیرید.در کنار این موارد دقت نمایید این کمپانی هیچ  خدماتی را داخل ایران عرضه نمی‌کند. درنتیجه در واقع مشتریان این برند نه تنها نمی‌توانند از صحت اصالت محصولات خریداری شده خبردار شوند، بلکه حتی نمی‌توانند از خدمات گارانتی و وارانتی این برند که یکی از دلایل مشهوریت آن می‌باشد هم استفاده کنند.

     

    پس برای خرید لامپ رشد گیاه باکیفیت مثل مارس هایدرو چه کنیم؟

    اگر به دنبال خرید پنل رشد گیاه با کیفیت مانند مارس هایدرو هستید در اینجا ما می‌توانیم دو خبر خوب به شما بدهیم.

    خبر اول و خوبی که می‌توانیم به شما بدهیم این است که در صورتی نسبت به خرید لامپ رشد گیاه مارس هایدرو خود مطمئن هستید، می‌توانید با تماس با شماره‌های 09120644135 و 09120644136 اقدام به ثبت سفارش نمایید تا لامپ رشد گیاه مارس هایدرو اصل را در بازه زمانی مشخص برای شما تأمین نماییم. البته دقت نمایید شاید ما مانند یک نمایندگی مارس هایدرو محصول را به شما تحویل دهیم؛ اما باز هم در قبال آن گارانتی یا خدمات پس از فروش نمی‌دهیم اما راهکاری بهتر به جای خرید لامپ رشد گیاه مارس هایدرو می‌توانیم به شما پیشنهاد دهیم.

    لامپ رشد گیاه super igl

     خبر دوم نیز این است ایران گرولایت به عنوان اولین تولیدکننده رسمی انواع لامپ رشد گیاه در ایران در سری جدید محصولات لامپ رشد گیاه خود سری smd Super IGL را عرضه کرده است که از نظر کیفیتی، نوری به خوبی محصولات بالارده مارس هایدرو دارد و قیمتی یک سوم آن. در کنار این موارد 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش نیز به همراه دارد که نشان دهنده کیفیت بالای ما خواهد بود.

     

    درنتیجه پیشنهاد ما خرید محصول مشابه و با کیفیت همچنین دارای گارانتی معتبر شرکتی، اس ام دی سوپر ای جی ال شرکت ایران گرولایت می‌باشد. سوپر آی جی ال پنج هزار، نوین ترین تکنولوژی جهان در سری نورهای smd رشد گیاه است؛ که با فناوری smd و چیپ های به روز شده برند اپیلید و بریجلوکس طراحی و تولید شده. این محصول حداکثر توان نوری جهت تأمین نیاز گیاهان را با شدت نور بالا داراست.

     

    می‌توانید با تماس با کارشناسان ما یا مراجعه حضوری به دفتر شرکت نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر و خرید اقدام نمایید.

    جهت مشاهده محصولات لامپ اس ام دی رشد گیاه و سایر محصولات ایران گرولایت کلیک نمایید.

     

    محصولات سوپر ای جی ال ایران گرولایت

     

    دیدگاه‌ها
    نام
    ایمیل
    نظر
    کیارش
    1402/12/13 17:33

    آیا شما ارسال این محصول به شهر مشهد رو هم دارید؟

    امیر عطا تاج کریمیان
    1402/12/19 17:26
    پاسخ به:کیارش

    با سپاس از حسن توجه شما جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه 

    علی خدابخشی
    1402/12/12 17:46

    من ساکن یزدم ولی می خوام در شهر اهواز نور رشد گیاه شما رو سفارش بدم؟

    امیر عطا تاج کریمیان
    1402/12/19 17:26
    پاسخ به:علی خدابخشی

    با سپاس از حسن توجه شما جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه 

    سمیرا رستگارپور
    1402/12/12 17:46

    سلام من دوتا خریدم از این نصف کارایی یه لامپ شما رو هم نداره

    sadeghi
    1400/12/25 13:21

    سلام لامپ رشد گیاه مارس هایدرو سری  SP رو میخواستم سفارش بدم الان که آخر ساله سفارش قبول میکنید؟

    webmaster
    1401/02/18 12:16
    پاسخ به:sadeghi

    درود
    شرکت ایران گرولایت، محصولات مارس هایدرو را بفرش نمی رساند. تمامی لامپ های رشد گیاه، ایران گرولایت تولید همین شرکت بوده و با کیفیت بالا و ضمانت یک ساله در انواع فریم ها با توان های متفاوت بفروش می رسد. پیشنهاد می گردد با توجه به نیازتان به سری محصولات اس ام دی مخصوص رشد گیاه ، یا بخش وال واشر ها مراجعه نموده و از جزئیات فنی محصولات آگاهی کسب نمایید.   

    webmaster
    1401/02/18 12:16
    پاسخ به:sadeghi

    درود
    شرکت ایران گرولایت، محصولات مارس هایدرو را بفرش نمی رساند. تمامی لامپ های رشد گیاه، ایران گرولایت تولید همین شرکت بوده و با کیفیت بالا و ضمانت یک ساله در انواع فریم ها با توان های متفاوت بفروش می رسد. پیشنهاد می گردد با توجه به نیازتان به سری محصولات اس ام دی مخصوص رشد گیاه ، یا بخش وال واشر ها مراجعه نموده و از جزئیات فنی محصولات آگاهی کسب نمایید.   

    webmaster
    1401/02/18 12:16
    پاسخ به:sadeghi

    درود
    شرکت ایران گرولایت، محصولات مارس هایدرو را بفرش نمی رساند. تمامی لامپ های رشد گیاه، ایران گرولایت تولید همین شرکت بوده و با کیفیت بالا و ضمانت یک ساله در انواع فریم ها با توان های متفاوت بفروش می رسد. پیشنهاد می گردد با توجه به نیازتان به سری محصولات اس ام دی مخصوص رشد گیاه ، یا بخش وال واشر ها مراجعه نموده و از جزئیات فنی محصولات آگاهی کسب نمایید.   

    webmaster
    1401/02/18 12:16
    پاسخ به:sadeghi

    درود
    شرکت ایران گرولایت، محصولات مارس هایدرو را بفرش نمی رساند. تمامی لامپ های رشد گیاه، ایران گرولایت تولید همین شرکت بوده و با کیفیت بالا و ضمانت یک ساله در انواع فریم ها با توان های متفاوت بفروش می رسد. پیشنهاد می گردد با توجه به نیازتان به سری محصولات اس ام دی مخصوص رشد گیاه ، یا بخش وال واشر ها مراجعه نموده و از جزئیات فنی محصولات آگاهی کسب نمایید.   

    webmaster
    1401/02/18 12:16
    پاسخ به:sadeghi

    درود
    شرکت ایران گرولایت، محصولات مارس هایدرو را بفرش نمی رساند. تمامی لامپ های رشد گیاه، ایران گرولایت تولید همین شرکت بوده و با کیفیت بالا و ضمانت یک ساله در انواع فریم ها با توان های متفاوت بفروش می رسد. پیشنهاد می گردد با توجه به نیازتان به سری محصولات اس ام دی مخصوص رشد گیاه ، یا بخش وال واشر ها مراجعه نموده و از جزئیات فنی محصولات آگاهی کسب نمایید.   

    webmaster
    1401/02/18 12:16
    پاسخ به:sadeghi

    درود
    شرکت ایران گرولایت، محصولات مارس هایدرو را بفرش نمی رساند. تمامی لامپ های رشد گیاه، ایران گرولایت تولید همین شرکت بوده و با کیفیت بالا و ضمانت یک ساله در انواع فریم ها با توان های متفاوت بفروش می رسد. پیشنهاد می گردد با توجه به نیازتان به سری محصولات اس ام دی مخصوص رشد گیاه ، یا بخش وال واشر ها مراجعه نموده و از جزئیات فنی محصولات آگاهی کسب نمایید.   

    webmaster
    1401/02/18 12:16
    پاسخ به:sadeghi

    درود
    شرکت ایران گرولایت، محصولات مارس هایدرو را بفرش نمی رساند. تمامی لامپ های رشد گیاه، ایران گرولایت تولید همین شرکت بوده و با کیفیت بالا و ضمانت یک ساله در انواع فریم ها با توان های متفاوت بفروش می رسد. پیشنهاد می گردد با توجه به نیازتان به سری محصولات اس ام دی مخصوص رشد گیاه ، یا بخش وال واشر ها مراجعه نموده و از جزئیات فنی محصولات آگاهی کسب نمایید.   

    webmaster
    1401/02/18 12:16
    پاسخ به:sadeghi

    درود
    شرکت ایران گرولایت، محصولات مارس هایدرو را بفرش نمی رساند. تمامی لامپ های رشد گیاه، ایران گرولایت تولید همین شرکت بوده و با کیفیت بالا و ضمانت یک ساله در انواع فریم ها با توان های متفاوت بفروش می رسد. پیشنهاد می گردد با توجه به نیازتان به سری محصولات اس ام دی مخصوص رشد گیاه ، یا بخش وال واشر ها مراجعه نموده و از جزئیات فنی محصولات آگاهی کسب نمایید.   

    webmaster
    1401/02/18 12:16
    پاسخ به:sadeghi

    درود
    شرکت ایران گرولایت، محصولات مارس هایدرو را بفرش نمی رساند. تمامی لامپ های رشد گیاه، ایران گرولایت تولید همین شرکت بوده و با کیفیت بالا و ضمانت یک ساله در انواع فریم ها با توان های متفاوت بفروش می رسد. پیشنهاد می گردد با توجه به نیازتان به سری محصولات اس ام دی مخصوص رشد گیاه ، یا بخش وال واشر ها مراجعه نموده و از جزئیات فنی محصولات آگاهی کسب نمایید.   

    webmaster
    1401/02/18 12:16
    پاسخ به:sadeghi

    درود
    شرکت ایران گرولایت، محصولات مارس هایدرو را بفرش نمی رساند. تمامی لامپ های رشد گیاه، ایران گرولایت تولید همین شرکت بوده و با کیفیت بالا و ضمانت یک ساله در انواع فریم ها با توان های متفاوت بفروش می رسد. پیشنهاد می گردد با توجه به نیازتان به سری محصولات اس ام دی مخصوص رشد گیاه ، یا بخش وال واشر ها مراجعه نموده و از جزئیات فنی محصولات آگاهی کسب نمایید.   

    webmaster
    1401/02/18 12:16
    پاسخ به:sadeghi

    درود
    شرکت ایران گرولایت، محصولات مارس هایدرو را بفرش نمی رساند. تمامی لامپ های رشد گیاه، ایران گرولایت تولید همین شرکت بوده و با کیفیت بالا و ضمانت یک ساله در انواع فریم ها با توان های متفاوت بفروش می رسد. پیشنهاد می گردد با توجه به نیازتان به سری محصولات اس ام دی مخصوص رشد گیاه ، یا بخش وال واشر ها مراجعه نموده و از جزئیات فنی محصولات آگاهی کسب نمایید.   

    webmaster
    1401/02/18 12:16
    پاسخ به:sadeghi

    درود
    شرکت ایران گرولایت، محصولات مارس هایدرو را بفرش نمی رساند. تمامی لامپ های رشد گیاه، ایران گرولایت تولید همین شرکت بوده و با کیفیت بالا و ضمانت یک ساله در انواع فریم ها با توان های متفاوت بفروش می رسد. پیشنهاد می گردد با توجه به نیازتان به سری محصولات اس ام دی مخصوص رشد گیاه ، یا بخش وال واشر ها مراجعه نموده و از جزئیات فنی محصولات آگاهی کسب نمایید.   

    webmaster
    1401/02/18 12:16
    پاسخ به:sadeghi

    درود
    شرکت ایران گرولایت، محصولات مارس هایدرو را بفرش نمی رساند. تمامی لامپ های رشد گیاه، ایران گرولایت تولید همین شرکت بوده و با کیفیت بالا و ضمانت یک ساله در انواع فریم ها با توان های متفاوت بفروش می رسد. پیشنهاد می گردد با توجه به نیازتان به سری محصولات اس ام دی مخصوص رشد گیاه ، یا بخش وال واشر ها مراجعه نموده و از جزئیات فنی محصولات آگاهی کسب نمایید.   

    فاطمه
    1400/12/23 16:23

    برند مارس هایدرو به دلیل کیفیت و اقتصادی بودن محصولات یکی از بهترین برند هاست

    webmaster
    1400/12/25 11:39
    پاسخ به:فاطمه

    دورد

    بله لامپ رشد گیاه مارس هایدرو کیفیت دارد ولی آنچنان نمی توان گفت که محصولی اقتصادی و مقرون بصرفه است!د

    بهمن پور
    1400/12/22 15:26

    لامپ رشد گیاه مارس هایدرو سری FC-E رو میخواستم موجود دارید؟

    webmaster
    1400/12/25 11:45
    پاسخ به:بهمن پور

    خیر 

    ولی محصولی مشابه و با کیفیت همین سری از محصولات مارس هایدرو با نام سری سوپر ای جی ال موجود می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر رشد گیاه مراجعه نمایید smd به لینک  

    ربیعی
    1400/12/12 10:41

    خسته نباشید لامپ رشد گیاه مارس هایدرو سری TSرو ب سبد خریدم اضافه کرده بودم اما میخواستم سفارشمو نهایی کنم خطا میزد ممنون میشم بررسی کنید ک مشکل از کجاس

    webmaster
    1401/04/18 11:32
    پاسخ به:ربیعی

    سلام و عرض ادب.چشم بررسی میشه 

    بابایی
    1400/12/11 16:16

    سلام خسته نباشید من میخواستم لامپ رشد گیاه مارس هایدرو سری fc رو بخرم اما اطلاعاتی نداشتم در رابطه با این برند اما قیمت برند شما خیلی مقرون به صرفه تر از این برنده

    مشکات
    1400/11/29 19:33

    روز بخیر با تغییر گونه گیاه گندمی نوع لامپ رشد گیاه رو باید تغییر بدیم؟؟؟

    webmaster
    1400/12/07 10:54
    پاسخ به:مشکات

    درود 

     خیر نیاز نیست. در صورت تغییر گونه یک گیاه میتوانید از همان لامپ رشد گیاه استفاده نمایید. فقط در صورتی که توان لامپ پایین باشد و گیاه جدید بسیار بزرگتر از گیاه قبل باشد آن زمان است که شدت نور برای گیاه جدید کم خواهد بود.

    علیرضا
    1400/11/29 19:30

    آیا طعم توت فرنگی که به شکل هیدروپونیک کشت می شه قابل قبوله

    webmaster
    1401/04/18 11:34
    پاسخ به:علیرضا

    سلام و عرض ادب .در صورت استفاده از محلول غذایی مناسب و با  کیفیت بله 

    webmaster
    1400/12/07 10:55
    پاسخ به:علیرضا

    درود، بله البته کودهایی که در دوره ی رشد به گیاه داده می شود بسیار در این قضیه موثر خواهند بود.

    مهدوی
    1400/11/29 19:27

    برای استفاده از گلخانه های طبقاتی چه مواردی را برای نگهداری آن رعایت کنیم

    مونا
    1400/11/29 19:26

    سلام وقتتون بخیر فاصله لامپ رومیزی رشد گیاه با گیاه گندمی چقدر باید باشه

    webmaster
    1401/04/18 11:34
    پاسخ به:مونا

    سلام وو عرض ادب .30 سانت 

    منعم
    1400/11/29 19:24

    شما عالی هستید به عنوان یک محصول ایرانی باعث افتخارید همیشه موفق باشید

    خاکی
    1400/11/29 19:22

    چون سرعت رشد گیاه در کشت هیدروپونیک بیشتر میشه در طعم و مزه آن تغییر نامناسب ایجاد نمیشه

    webmaster
    1401/04/18 11:28
    پاسخ به:خاکی

    سلام و عرض ادب .با استفاده از محلولهای غذایی با کیفیت بالا خیر نه تنها کیفیت کمتر نمیشود بلکه بسیار کیفیت بالاتر هم میرود .

    روانخواه
    1400/11/29 19:21

    در سیستم جزر و مد بیشتر میتونیم کدام گیاهان رو با سیستم هیدروپونیک بکاریم

    webmaster
    1401/04/18 11:26
    پاسخ به:روانخواه

    سلام و عرض ادب .سبزیجات 

    شاهی
    1400/11/29 19:20

    آیا استفاده از سیستم هیدروپونیک برای کشت خیار به صرفه هست

    webmaster
    1401/04/18 11:25
    پاسخ به:شاهی

    سلام و عرض ادب .بله 

    صفاریان
    1400/11/08 10:32

    سلام ، اگه کسی میدونه از کجا می تونم لامپ رشد گیاه مارس هایدرو خریداری کنم ممنون میشم راهنمایی کنه.

    منصور
    1400/09/23 09:28

    لامپ رشد گیاه مارس هایدرو اگه بشه اصلش اینجا پیدا کرد بدم نیست اتفاقا

    webmaster
    1400/09/23 11:32
    پاسخ به:منصور

    سلام

    بله ولی باید قیمت بالا و ننداشتن نمایندگی، همچنین ضمانت و خدمات پس از فروش محصولات مارس هایدرو را در نظر داشته باشید. پیشنهاد ما نورهای رشد گیاه ایران گرولایت است که از لحاظ کیفیت در بالاترین سطح ممکن قرار دارند. همچنین دارای نمایندگی رسمی و شماره ثبت و گارانتی  معتبر می باشد. شما عزیزان علاوه بر دریافت مشاوره از طریق تماس تلفنی و یا خرید آنلاین از همین سایت، می توانید به صورت حضوری به شرکت ایران گرولایت آمده و با آرامش خاطر به خرید خود بپردازید. لینک محصولات شرکت ایران گرولایت و آدرس شرکت (تماس با ما) در منوی اصلی سایت قرار داده شده.
     موفق و پیروز باشید

    shayan
    1400/08/24 12:04

    عالی

    حمید
    1400/07/29 09:25

    لامپ رشد گیاه مارس هایدرو بهتره یا بلک داگ؟

    webmaster
    1400/07/29 09:45
    پاسخ به:حمید

    البته که بلک داگ بهتر از مارس هایدرو است. ولی تو ایران نیست و اگر هم بشه وارد کرد قیمت بالا و نداشتن گارانتی و نمایندگی از مضرات برند بلک داگ است. پیشنهاد ما خرید از ایران گرولایت است که با همتایان خارجی خود برابری کرده و یک سال ضمانت و پنج سال خدمات پس از فروش دارد

    مشاوره خرید
    ۰۲۱-۸۸۵۶۵۴۷۹

    محصولات جدید

    مقالات مرتبط