تبعات خرید لامپ رشد گیاه ارزان

آنچه در این مقاله میخوانید
    تبعات خرید لامپ رشد گیاه ارزان

    پیشنهاد می شود قبل از خرید لامپ رشد گیاه ارزان این متن را مطالعه نموده و سپس با آگاهی کامل وارد بخش محصولات ایران گرولایت و یا فروشگاه دیجی کالا شده و لامپ رشد گیاه مد نظر خود را سفارش دهید!

    متاسفانه این روزها قیمت ملاک مهمی، برای تمامی خریداران در هر زمینه ای شده است؛ ولی باید دانست خرید لامپ رشد گیاه ارزان حتی در دیجی کالا به قیمت اینکه گیاهانمان به مرور از بین خواهند رفت هیچ فایده ای ندارد! اکثر لامپ های رشد گیاه ای که با هزینه های بسیار پایین بفروش می رسند تقلبی بوده و توان واقعیشان قید نمی شود، در واقع یک توان بالای دروغین به خریدار گفته می شود.

    قبل از خرید از این موارد آگاهی کامل کسب نماید:

    • طيف نوری گياهان مختلف در فرايندی علمی بر طبق اصول كشاورزی بدست مي آيد. پس ابتدا بوسيله دستگاه های آزمايشي متوجه آن شويد كه آيا هزينه ای كه پرداخت ميكنيد، برای لامپي با طیف مخصوص رشد گیاه باشد نه با اصول الكترونيكي بازاری. براي اين مهم تمامي دستگاه های آزمايشگاهی در شركت ایران گرولایت موجود در خدمت شما مي باشد.
    • متاسفانه در ايران با كنار هم گذاشتن يك سری ال ای دی های قرمز و آبي معمولي ادعای ساخت لامپ رشد گياه را دارند كه اين مورد كاملاً دور از منطق است.
    • براي اطمينان در هنگام خريد لامپ رشد گیاه ارزان ابتدا از اطلاعات فروشنده در زمینه لامپ رشد گیاه مطلع شده و سپس درخواست نمائيد بوسيله دستگاه هاي پيشرفته طيف مورد نياز گياهانتان را به شما نمايش دهند.
    • لوكس و لومن نوري اطلاعات منسوخ شده ای مي باشد كه در ايران براي فروش لامپ هاي غير استاندارد مورد استفاده قرار ميگيرد نياز نوري گياه با مقدار پار نوري مورد سنجش است كه اين دستگاه داخل شركت ایران گرولایت موجود مي باشد.
    • استفاده از توان هاي دروغين و كذب در ايران شكل گرفته است و متاسفانه هر لامپ را بدون استفاده از ال اي دي و ترانس استاندارد با قابليت 3 وات به اسم ال اي دي 3 وات به فروش مي رسانند.
    • توجه داشته باشيد وقتي مي توان گفت يك ال اي دي با توان 3 وات است كه ابتدا از ال اي دي چيپ 45 ميل و سپس از ترانس حداقل 600 ميلي آمپر تا 900 ميلي آمپر استفاده شده باشد كه متاسفانه اين مورد نيز در بازار ايران رعايت نمي شود.
    • براي اطمينان از فروشنده تقاضا نمائيد ترانسي را به شما نمايش دهد كه بر روي آن تعداد ال اي دي استفاده شده در يك لامپ و مقدار جريان حداقل 650 ميلي آمپر تا 900 ميلي آمپر درج شده باشد.
    • نكته مهم اينجاست كه وقتي از ال ای دی با توان 3 وات استفاده شود درجه حرارت بالا رفته و حتماً بايد از سيستم فن و خنك كننده حرفه اي در آن استفاده شود و در غير اين صورت طول عمر ال اي دي بسيار كاهش مي يابد و پس از مدت بسيار كوتاهي دچار افت نوري مي شود.
    • وجود فن هاي با شدت دور بالا و سيستم هاي خنك كننده جزو اصول اوليه توليد پروژكتوري مي باشد كه در محيط بسته مورد استفاده قرار مي گيرد.
    • رابطه مستقيم مابين توان مصرفي ال اي دي و مقدار و نوع آلياژ هيتسينك خنك كننده نكته بسيار مهمي در عمر ال اي دي مي باشد كه متاسفانه در ايران از قاب هاي آماده چيني با آلياژ هاي بسيار ناخالص و با وزن سبك استفاده مي شود. خرید لامپ رشد گیاه ارزان ولی بی مصرف فقط هدر دادن زمان و انرژی خودتان است.
    • متاسفانه پروژكتور هايي كه در بازار بصورت وارداتي و با برندي بنام king plus  و ... وارد بازار شده اند نيز از توان دروغين برخوردارند. مانند پروژكتور 1000 وات اين شركت كه تنها داراي 100 ال اي دي 2 چيپ مي باشد و در بهترين شرايط قدرت ايجاد 240 وات نور واقعي را دارند.
    • پروژكتور 1000 وات اين برند فقط 200 پار نوري ايجاد مي كند در صورتي كه در همين فاصله پروژكتور 960 وات شركت ایران گرولایت حدود 1100 پار نوري ايجاد مي كند.

    از این رو خرید از یک شرکت تخصصی در این زمینه که دارای شماره ی ثبت با گارانتی معتبر است را پیشنهاد می نماییم. شرکت پرتو رشد نوین با نام تجاری ایران گرولایت نزدیک به ده سال است که بصورت کاملا تخصصی فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لامپ رشد گیاه در ایران آغاز نمود است. و با گارانتی نمودن پنج ساله محصولات شرکت خود این ضمانت را به تمامی خریداران می دهند، هزینه ای که جهت لامپ رشد گیاه خود می پردازند هدر نرفته و به آن میزان از رویش مطلوب گیاه خود خواهند رسید.

    پس نکته ی مهمی که باید توجه داشته باشید این است که خرید لامپ رشد گیاه ارزان نباید تنها دغدغه ی شما باشد. زیرا متاسفانه بسیاری افراد لامپ هایی تقلبی که فقط صرفا دارای ظاهری مشابه با لامپ مخصوص رشد گیاه دارد را تولید نموده و به نام لامپ مخصوص رشد گیاه اصلی و واقعی به فروش می رسانند.

    لامپ رشد گیاه ارزان دیجی کالا

    زمانی که شرکتی منحصرا به یک شاخه بپردازد موجب می شود که در کار خود بسیار تخصصی و حرفه ای عمل نماید. توصیه ها نیز همیشه بر این مبنی بوده که برای خرید درست و مطمئن از طریق یک شرکت و یا سایتی اقدام نماید که در زمینه خودش متخصص و حرفه ای باشد!

    بطور مثال فروشگاه آنلاین دیجی کالا مرجع خوبی برای خریداران شده است؛ ولی زمانی که قرار بر خرید یک محصول تخصصی است و قبل از خرید نیاز به مشاوره با یک کارشناس وجود دارد که بتواند در زمینه انتخاب توان، طیف و طول موج متناسب با گیاه مان ما را راهنمایی نماید دیگر فروشگاه دیجی کالا عملا گزینه مناسبی نخواهد بود.

    لامپ رشد گیاه ارزان دیجی کالا و یا هر فروشگاهی که قبل از خرید، مشاوره درست جهت انتخاب صحیح وجود ندارد عملا بلااستفاده است. با توجه به آگاهی که کسب نمودید در صورت تمایل می توانید با مراجعه به بخش محصولات ایران گرولایت از تمامی لامپ های رشد گیاه دیدن فرمایید و در صورت نیاز با کارشناسان ما از طریق شماره های درج شده در بخش تماس با ما سایت ارتباط حاصل نماید.

    دیدگاه‌ها
    نام
    ایمیل
    نظر
    ابراهیمی
    1402/12/13 17:34

    آیا شرکت شما در کرمان فروشگاه مشخصی دارد؟

    امیر عطا تاج کریمیان
    1402/12/19 17:24
    پاسخ به:ابراهیمی

    با سپاس از حسن توجه شما جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه 

    عسگری
    1402/08/30 15:54

    چطور میتوانم به مدل های لامپ رشد گیاهان آپارتمانی دسترسی داشته باشم جهت انتخاب و خرید ؟

    با آرزوی موفقیت های روزافزون

    امیر عطا تاج کریمیان
    1402/09/29 12:36
    پاسخ به:عسگری

    به قسمت محصولات بروید و توضیحات مربوط به هر محصول را مطالعه کنید در صورت نیاز با مشاوران ما در واتساپ در ارتباط باشید

    نوید جوان
    1401/12/17 11:10

    فقط مهندس لامپ های ال ای دی ای جی ال 3000نسبت به یک سال گذشته تغییر کرده از لحاظ قیمتی البته می‌دونم تمام چیپ های اس ام دی یا پاور ال ای دی که استفاده میکنین خارجی و درجه یک هستن دلیل قیمت هم دلار هستش که بالا رفته،ولی با این اوصاف که می‌دونم شما از کیفیت کاسته نمیکنید،ولی اگر تا حد امکان راه داره قیمت ال ای دی های ای جی ال رو کمی پایین تر بذارید که مشتری های جدید استفاده کنند و کیفیت و دلیل قیمت ال ای دی های سوپر ای جی ال فول اسپکتروم رو ببینند
    با تشکر:جوان

    Navid javan
    1401/12/17 10:54

    دوستان عزیز بدون تردید و شک خیلی راحت از شرکت ایران گرولایت مشاوره بگیرید و خرید اصولی داشته باشین
    هم باعث میشه خرج بیهوده بابت اقلام اضافی ندین
    دوستان ایران گرولایت همه توضیحات رو به شما میدن و خیلی راحت پکی که برای رشد گیاه می‌خواین رو بهتون میدن
    چون من راضی بودم دوست دارم شما هم با خیال راحت استفاده کنید از شرکتی مثل ایران گرولایت
    اینم بگم من هم مثل شما مشتری هستم نه اصلا اهل تبلیغ و تعریف الکی نیستم که بگیم مثال از طرف دوستان ایران گرولایت این تعریف ها میشود
    روز خوبی داشته باشین و آرزوی موفقیت برای همه...

    نوید جوان
    1401/12/17 10:44

    من اول از همه محصولات اینو بگم که اگر راهنمایی شما نبود موفق نمیشدیم از باکس ال ای دی 3000ای جی ال وگلدان وکود فلورافلکس وغیره راضی بودم ممنون،خیلی تلاش کردم دوباره پیشتون خرید کنم اما شرایط اقتصادی واقعا بد شده😔الان هم نیاز به کود دارم هم خاک 280لیتری انشالله که هر چه زودتر خدمت شما برسیم آرزوی موفقیت برای شما دارم،و بدونید مشتری هایی مثل من راضی هستن با تلاش شما مهندسین هستش و تشکر میکنم.

    محمودنیا
    1401/09/15 23:10

    ال ی دی

    محمدی
    1401/01/04 01:16

    برای خرید مناسب بنظرم بهتره ک قبلش مشاوره هم داشت اینطوری بهتر میشه ی محصولی رو خرید

    irangrowlight
    1402/01/21 11:04
    پاسخ به:محمدی

    بله شما می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در خصوص خرید لامپ رشد گیاه به سوالات شما پاسخ دهند

    ساحل
    1400/12/23 15:53

    واقعا با اطمینان خاطر میشه میشه از سایت شما خرید کرد چون واقعا محصولاتتون اصل و اورجیناله

    سما
    1400/12/17 17:56

    ممنون ازتوضیحات و راهنمایی های خوبتون در رابطه با خرید لامپ های رشد گیاه

    ربیعی
    1400/12/15 15:42

    یکی از نکات مهم در عمر ال ای دی رابطه مستقيم مابين توان مصرفي ال اي دي و مقدار و نوع آلياژ هيتسينك خنك كننده هست

    شکری
    1400/12/13 22:53

    سلام خسته نباشید.شما داخل سایت دیجی کالاهم محصولاتتون رو قرار دادید یا فقط توسط سایت خودتون این محصولات ب فروش میره؟

    webmaster
    1401/04/11 12:33
    پاسخ به:شکری

    درود 

     داخل سایت دیجی کالا نیز محصولات ایران گرولایت بفروش می رود. البته تعداد محدودی از محصولات در سایت دیجی کالا قرار گرفته زیرا فروش از بستر دیجی کالا امکان مشاوره قبل ا خرید را می گیرد و این ضعف بزرگ فروش در بستر دیجی کالا است.

    mina
    1400/12/12 10:10

    واقعا این نکته ی خیلی مهمیه که وقتي از ال ای دی با توان 3 وات استفاده میشه درجه حرارت بالا میره و حتماً بايد از سيستم فن و خنك كننده حرفه اي استفاده بشه در غير اين صورت طول عمر ال اي دي کم‌ میشه

    زمانی
    1400/12/11 15:36

    سلام خسته نباشید شما نمایندگی فروش در کدوم شهرهای ایران دارید؟

    webmaster
    1401/04/11 12:34
    پاسخ به:زمانی

    درود 

     هیچ نمایندگی یا شعبه ی وجود ندارد و تنها شرکت ایران گرولایت درتهران قرار دارد.

    حسین شریفی
    1400/12/08 23:59

    متاسفانه پروژكتور  king plus  رو تهیه کردم اما خیلی بی کیفیت بود و واقعا برند این محصول معروف شده اما محصولات شما به عنوان یک برند ایرانی عالیه و قابل مقایسه نیست

    شوشتری
    1400/11/26 20:26

    سلام وقت بخیر نمایندگی فروش محصولات رشد گیاه در استان اصفهان هم دارید

    webmaster
    1400/12/01 17:20
    پاسخ به:شوشتری

    درود 
    خیر، شرکت ایران گرولایت تنها یک شعبه در ایران شهر تهران دارد. در صورت خرید لامپ رشد گیاه و یا سایر محصولات شرکت از طریق سایت و یا تماس تلفنی، محصول برای شما به درب منزل از طریق پست یا تیپاکس ارسال می گردد.

    مینا
    1400/11/26 20:25

    درود بر شما گرامیان گلدانهای پارچه‌ای یکی از جالب ترین محصولات شما هست موفق باشید

    محمدی
    1400/11/26 20:19

    من برای خرید از دیجی کالا دچار تردید میشم قطعاً برای خرید محصولات رشد گیاه تجربه خوبی نخواهد بود

    webmaster
    1400/12/01 17:21
    پاسخ به:محمدی

    درود 
    دقیقا به این دلیل که شما جهت خرید لامپ رشد گیاه ارزان نیاز به یک سری راهنمایی ها جهت انتخاب صحیح توان و فریم خوهید داشت و در دیجی کالا هیچ کارشناس متخصصی برای پاسخ گویی در این زمینه وجود ندارد. توجه داشته باشید مسائلی همچون نوع گیاه، مرحله رشد گیاه (جوانه زنی، رویشی، باردهی یا گلدهی) سن و سال گیاه، تراکم گیاه، میزان نور محیطی، نحوه ی چیدمان گیاهان در محل مد نظر شما .... در تعیین نوع لامپ رشد گیاه و خرید لامپ رشد گیاه تاثیر گذار است! کارشناسان ایران گرولایت آماده ی پاسخ گویی و راهنمایی شما عزیزان  از طریق تماس تلفنی و پیام در واتس آپ هستند. جهت مشاهده شماره های تماس به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

    رشدی
    1400/11/26 20:17

    من پروژکتورهای کینگ پلاس رو استفاده کردم حرف شما کاملا درست است

    شکوهی
    1400/11/26 20:16

    خرید از دیجیکالا روش مطمئن نیست چون مطمئناً باید در مورد هر گیاه و هر فضا لامپ رشد گیاه متناسبی رو تهیه کنیم

    صنوبری
    1400/11/26 20:14

    در مورد خرید از دیجی کالا نمی توانیم به طور دقیق برای خرید لامپ رشد گیاه مشاوره تخصصی بگیریم

    خردمند
    1400/11/25 19:54

    لزوما باید گیاهانی که در یک اتاق رشد گیاه هستند از یک گونه باشند

    webmaster
    1401/04/11 12:38
    پاسخ به:خردمند

    درود 

     خیر با ایجاد شرایط مناسب برای تمامی گونه ها امکان پرورش انواع گیاهان در کنار هم وجود دارد. 

    مهرشاد
    1400/11/25 19:53

    درود بر شما امکان سفارش گلدان های پارچه ای با رنگ های دیگر هم هست

    webmaster
    1401/04/11 12:38
    پاسخ به:مهرشاد

    درود 

    خیر متاسفانه

    موسمی
    1400/11/25 19:51

    برای خرید عمده گلدانهای پارچه ای در همه لیتر ها چقدر تخفیف میدهید

    irangrowlight
    1402/01/21 11:05
    پاسخ به:موسمی

    شما می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در خصوص خرید گلدان پارچه ای به سوالات شما پاسخ دهند

    شکری
    1400/11/25 19:47

    روز بخیر آیا می‌توانیم چندین بار از گلدان های پارچه ای استفاده کنیم

    webmaster
    1401/04/18 11:13
    پاسخ به:شکری

    در صورت سلامت پارچه با یکبار شستوشو میتونید مجدد استفاده کنید .

    شاهسواری
    1400/11/25 19:43

    لطف کنید درباره اتاق های رشد گیاه بیشتر توضیح بدهید و فیلم بگذارید

    اکبرشاهی
    1400/11/25 19:42

    درود بر شما گرامیان ابعاد رفلکتور های پارچه‌ای را لطف میکنید

    webmaster
    1401/04/18 11:12
    پاسخ به:اکبرشاهی

    سلام و عرض ادب .عرض 140 سانت 

    محمدخانی
    1400/11/25 19:40

    روز بخیر عمر گلدان های پارچه ای چقدره و بیشتر مناسب چه گیاهانی است

    webmaster
    1401/04/18 11:12
    پاسخ به:محمدخانی

    مناسب همه گیاهان و تا مادامی که گیاه توش قرار داره میشه ازش استفاده کرد 

    سبحانی
    1400/11/25 19:36

    وقت بخیر استفاده از رفلکتور پارچه ای برای کجا توصیه میشود

    webmaster
    1401/04/18 11:02
    پاسخ به:سبحانی

    برای جلوگیری از پرتو های نور و بازتاب اونها به گیاه و بالا بردن راندمان نور.

    حمید فر
    1400/11/08 10:39

    بزرگترین اشباه خرید از دیجی کالاست کلا خرید لامپ رشد گیاه نیاز به راهنمایی داره باید بدونی که چه گیاهی با چه ترکیب ال ای دی یا شدت نوری رشد میکنه . تو دیجی کالا جنسای فیک زیاد شده قبل و بعد خرید هم با فروشنده نمی تونه ارتباط داشته باشی

    اکبریان
    1400/10/14 14:32

    لطفا راهنمایی کنید برای خرید باید از چه طریقی اقدام کرد؟ بخصوص که من چند نوع گیاه مختلف با نیاز نوری مختلفی دارم. ممنون

    صبحانی
    1400/09/22 21:34

    خرید لامپ رشد گیاه که هیچ کلا ارزون خریدن هر چیزی دغدغه ی ملت ایران شده متاسفانه!!!

    وحید زرگر
    1400/07/30 10:26

    بسیار خوب بود توضیحات شما

    سهیل نادری
    1400/05/23 13:31

    والا از قدیمم گفتن هر چقدر پول بدی همون قدر آش می خوری

    Iman
    1400/05/25 16:27
    پاسخ به:سهیل نادری

    دقیقا

    مشاوره خرید
    ۰۲۱-۸۸۵۶۵۴۷۹

    محصولات جدید

    مقالات مرتبط