ساخت ال ای دی رشد گیاه یا ساخت چراغ رشد گیاه

آنچه در این مقاله میخوانید
    ساخت ال ای دی رشد گیاه

    در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت که چرا به جای صرف وقت و هزینه هنگفت در زمینه (ساخت ال ای دی رشد گیاه, ساخت led رشد گیاه, ساخت چراغ رشد گیاه, روش ساخت لامپ رشد گیاه, روش ساخت لامپ فتوسنتز, خودمان لامپ رشد گیاه بسازیم, فروش لامپ برای رشد گیاه, طرز ساخت چراغ رشد گیاه) از یک فروشگاه معتبر نیاز خورد را تامین نمایید.

    جهت اطلاع از قیمت لامپ رشد گیاه با شماره های درج شده در بخش تماس با ما ارتباط حاصل نمایید، و همچنین برای مطالعه بیشتر در زمینه چراغ LED مخصوص رشد گیاه کلیک نمایید.

    ساخت چراغ رشد گیاه

    روش ساخت لامپ رشد گیاه

    ساخت ال ای دی رشد گیاه حرفه ای کاملا تخصصی است که نیازمبرم به آگاهی جامع در زمینه علم الکترونیک وعلم  گیاه شناسی دارد. برای رسیدن به یک نتیجه ی مطلوب باید بررسی های بسیاردقیقی و منظمی انجام داد و همچنین به انواع تجهیزات پیشرفته فراوانی  نیاز است.

    جهت مطالعه مقاله ساخت نور مصنوعی برای گیاهان و همچنین نورمصنوعی برای رشد گیاهان کلیک نمایید.

    موارد لازم جهت ساخت ال ای دی رشد گیاه:

    1. - آگاهی کامل در زمینه علوم الکترونیک 
    2. - آگاهی کامل در زمینه گیاه شناسی و گیاه پزشکی و علوم باغبانی
    3. - تجهیزاتی اعم از ال ای دی مخصوص رشد گیاه ،درایو، هیت سینگ...
    4. - دستگاه های سنجش طیف نور و دستگاه های مرتبط با علم  نور شناسی
    5. - تجهیزات آزمایشگاهی جهت بررسی  املاح و مواد مغذی موجود در گیاه و خاک و آب
    6. - تجربه ی کافی در زمینه ساخت ال ای دی رشد گیاه
    راهنمای 10 تا 100 خرید لامپ رشد گیاه

    روش ساخت لامپ فتوسنتز

    برای ساخت ال ای دی رشد گیاه گروه پرتو رشد نوین که متشکل از چندین کارشناس الکترونیک و گیاه شناسی است سالها تحقیق و پژوهش نموده تا توانسته بصورت کاملا اصولی و استاندارد نور مصنوعی در انواع فریم ها و توان ها را ارائه دهد.

    پیشنهاد شرکت پرتو رشد نوین برای ساخت ال ای دی رشد گیاه این است که به جای صرف هزینه های هنگفت و گذراندن دوره های طولانی آموزش ساخت ال ای دی رشد گیاه به یک شرکت معتبر ثبت شده که محصولات خود را با ضمانت نامه قانونی به فروش می رساند مراجعه نموده و نیاز خود را با حداقل هزینه برطرف نمایید.

    ساخت چراغ رشد گیاه

    لازم به ذکر است که شرکت پرتو رشد نوین (ایران گرولایت) بیش از 5 سال در زمینه تولید و فروش ال ای دی رشد گیاه سابقه دارد و تمامی محصولات دارای یک سال ضمانت می باشد. با مراجعه به قسمت دسته بندی محصولات انواع ال ای دی های رشد گیاه را مشاهده نمایید و سفارش خود را ثبت فرمایید.

    خودمان لامپ رشد گیاه بسازیم

    در واقع مقوله ی  ساخت چراغ رشد گیاه آنقدر ساده نمی باشد که خود ما بخواهیم اقدامی در این زمینه نماییم. در اصطلاح باید گفت "کار را به کاردان بسپارید"  متخصصین شرکت پرتو رشد نوین با نام تجارب ایران گرولایت  با بروزترین علم و سطح دانش و همچنین تجربه ی بسیار اقدام به ساخت ال ای دی رشد گیاه نموده است.

    شاید بسیاری بگویند خودمان لامپ رشد گیاه بسازیم ولی باید گفت روش ساخت لامپ فتوسنتز نیازمند علم و تجربه کشاورزی و الکترونیک می باشد.

    طرز ساخت چراغ رشد گیاه آسان نیست و باید متحمل هزینه های هنگفتی شوید این در صورتی است که اگر ازیک شرکت معتبر، led رشد گیاه خود را تهیه نمایید علاوه بر پرداخت هزینه ی کاملا منطقی از خد مات و ضمانت بهره خواهید برد.

    فروش لامپ برای رشد گیاه در جهان قدمتی چند ساله دارد ولی در ایران بسیار جدید می باشد، همین مساله است که موجب می شود متقاضیان لامپ رشد گیاه در ایران حساسیت های خودشان را داشته باشد.

    البته متاسفانه تا حدی باید به دوستان حق داد زیرا بسیاری از فروشگاه ها و مغازه هایی که در زمینه ی فروش لوستر و روشنایی فعالیت دارند و هیچگونه اطلاعات و علمی در زمینه ی علم لامپ رشد گیاه ندارند و فقط با  گذاردن فیلتر رنگی رو ی یک ال ای دی معمولی آن را به اسم محصول گرولایت (لامپ مخصوص رشد گیاه) می فروشند.

    با این وجود شرکت های معتبر با سابقه ی بالایی نیز وجود دارند که یک نمونه ی آنheliospectra  فرانسه است که می توانید به صورت آن لاین از آنها خرید نمایید.

    در نظر داشته باشید خرید آن لاین از سایت های خارجی مشکلات حواله و بالا بودن قیمت دلارو طولانی بودت زمان دریافت کالا و از همه مهم تر خدمات پس فروش را دارد. پیشنهاد ما برای این دسته از عزیزان این است که از شرکت های معتبر، رسمی و ثبت شده درایران خرید نمایند.

    ساخت چراغ رشد گیاه

    فروش لامپ برای رشد گیاه

     به جرات و بدون شک می توان گفت شرکت پرتو رشد نوین با نام تجاری ایران گرولایت تنها شرکت رسمی و ثبت شده در ایران می باشد که تمامی محصولات آن از لحاظ کیفیت قابل رقابت با محصولات خارجی می باشد مزیت بعدی شرکت پرتو رشد نوین (ایران گرولایت) این است که علاوه بر فروش آن لاین فروش حضوری نیز دارد.

    یعنی شما می توانید با حضور در شرکت از ( شو روم ) انواع و اقسام پروژکتور های مخصوص رشد گیاه و مدرن ترین دستگاه های سنجش طیف نوری دیدن نمایید و با مشاورین متخصص حضوری مشاوره نمایید و همچنین از یک سال ضمانت و پنج سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید و خریدی مطمئن داشته باشید.

    شرکت پرتو رشد نوین (ایران گرولایت) علاوه بر فروش لامپ برای رشد گیاه ،تجهیزات کشاورزی (پارچه ی رفلکتور- تایمر دیجیتال - لامپ متال هالید و بخار سدیم - ph سنج آب و خاک...) اتاق کشت، انواع کود ارگانیک و غیر ارگانیک، انواع خاک( پیت ماس - جی فی پلت - کوکوپیت...) را به فروش می رساند با مراجعه به بخش دسته بندی محصولات تمامی محصولات را مشاهده خواهید نمود.

    دیدگاه‌ها
    نام
    ایمیل
    نظر
    راضیه
    1402/12/13 17:36

    تشکر از شما نمایندگی خرید محصولات تو یزد کجاست؟

    امیر عطا تاج کریمیان
    1402/12/19 17:33
    پاسخ به:راضیه

    با سپاس از حسن توجه شما جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه لامپ رشد گیاه مراجعه نمایید.

    سپیده پیروزی خواه
    1402/12/12 17:48

    در شهر مشهد نور رشد گیاه ایران گرولایت پیدامیشه؟

    امیر عطا تاج کریمیان
    1402/12/19 17:33
    پاسخ به:سپیده پیروزی خواه

    با سپاس از حسن توجه شما جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه لامپ رشد گیاه مراجعه نمایید.

    رضا
    1402/03/10 13:22

    مخالفم. همون طور که انسال در حال پیشرفت هست یکی از موضوعاتی که میتونه پیشرفت کنه علوم مختلفی هست که بهشون علاقه داره . پس اگه شخصی به این موضوع علاقه داشت چه بهتر که خودش دست به کار بشه و چراغی رشد گیاه درست کنه. البته این که هم مهمه باید علاقه باشه و صرفا زمانی که گذاشته فقط برای رسیدن به یک وسیله نبوده بلکه افزایش علم و دانش خودش هم بوده.

    irangrowlight
    1402/03/30 14:10
    پاسخ به:رضا

     موفق باشید 

    ممنون از نظر شما 

    irangrowlight admin
    1402/03/13 11:04
    پاسخ به:رضا

     دوست عزیز کسب علم همیشه در الویت قرار دارد اما تفاوت تجربه بیش از یک دهه ایران گرولایت با سایر دوستانی که به صورت دست ساز لامپ رشد گیاه  می سازند و عموما در صفحات مجازی رضایت مشتریان را کسب نمیکنند در گرو تجربه و گروه تحقیق و توسعه این شرکت است. تصور سادگی این فناوری و تاثیر آن بر روی رشد گیاهان سبب ایجاد این محصولات بی کیفیت و ناکارآمد است. چقدر خوب بود که انسان این قدر فرصت داشت تا برای تمام لوازمی که در طول شبانه روز استفاده مکیند تحقیق کرده  و آن را اختراع کند. افسوس 

    حامد
    1402/02/29 00:26

    منم با مطالب سایت کاملا موافقم.کار ساخت لامپ رشد گیاهان کاری بس دشوار و تخصصی است که توان انجام ان در هر فردی نیست.چون روشن کردن چنتا ال ای دی قرمزو آبی ساده با یک منبع تغذیه همچین کار تخصصیه که باید متخصصان دانشگاه آکسفورد و هاروارد با کمک گرفتن از اساتید شرکت پرتو رشد نوین باید انجامش بدن!
    واقعا مسخره این

    irangrowlight admin
    1402/03/06 16:53
    پاسخ به:حامد

    با کمال احترام دوست عزیز
     .نگاه سطحی و از روی نا آگاهی شما موجب شده است از محصولات صرفا رنگ قرمز و آبی ببینید مثل فردی که از ماشین صرفا چهار چرخ در حال حرکت ببیند
    دوست عزیز لطفا بفرمایید همین چنتا ال ای دی (به تعبیر شما) چه میزان از پتانسیل نوری با تناسب چه طیفی، مناسب رشد یک گیاه مثمر با نیاز به پار نوری 250 میکرومول بر روز (تاکید میکنم بر روز، و نه بر ثانیه) روی سطح یک متر مربعی دارد و این عدد چگونه به دست می آید؟
         :) در آخر پیشنهاد میکنم چند عدد از همین لامپهای قرمز و آبی از الکتریکی محلتون که نیازی به تایید هاروارد ندارد تهیه کرده و روی چند گیاه مستقر کنید تا ببینید چه اتفاقی برای گیاهتان می افتد 

    یونا
    1400/07/28 13:29

    سلام،ب نظرمن چون قیمتهاشون بالاست اگه شرایط خرید اقساطی یاپرداخت در دوسه مرحله را فراهم میکردن خیلی عالی میشدوهمه هم میتونستن بخرن وووفروش شرکت هم بالاترمیرفت،،باتشکر

    webmaster
    1400/07/29 09:48
    پاسخ به:یونا

    به یکی از شمارها ی
     09120644135
    09120644136
    09120644137
    09120644138

    .در واتس آپ پیام دهید. تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند
    <

    فریبا
    1400/03/20 08:57

    سلام. ممنونم از توضیحات ولی خوب بود جایی برای قیمت نسبی لامپ ها در مقاله میذاشتین.

    محمد
    1400/01/20 14:36

    قیمت ال ای دی درسایت لطف قراردهید

    irangrowlight
    1402/01/21 11:24
    پاسخ به:محمد

    بله در بخش محصولات سایت می‌توانید قیمت محصولات را مشاهده نمایید

    توانا
    1399/10/29 12:47

    من روش ساخت را سرچ کردم ولی شما فقط تبلیغ محصول گذاشتید که قیمتش بسیار بالاست و من توان خرید انرا ندارم

    webmaster
    1399/11/02 10:57
    پاسخ به:توانا

    قابل ذکر می باشد محصولی که خریداری می نمایید کاملا تخصصی بوده و ضمانت معتبر شرکتی شش سال آن مبنی بر کیفیت بالای محصول می باشد و مهم تر از همه توانی (WATT) که به شما گفته می شود دروغین نبوده و قبل خرید پار نوری در حضور خریدار چک می گردد. در صورت تهیه ال ای دی رشد گیاه از ایران گرولایت به یک کارشناس لینک می شوید و مشاوره اختصاصی و کامل صفر تا صد از ابتدای جوانه زنی، رویش ، کود دهی، ... انتخاب توان و فریم ال ای دی رشد گیاه متناسب با نوع و تراکم گیاه شما داده می شود . با توجه به موارد ذکر شده هزینه ای که می پردازید جهت خرید ال ای دی به نسبت هزینه و زمانی که جهت ساخت ال ای دی رشد گیاه میگذارید کاملا منطقی و مقرون بصرفه خواهد بود.

    فرحزادی
    1399/03/26 15:10

    سلام
    در گلخونه کشت توت فرنگی به ابعاد ۴۰×۱۳۰ (۵۲۰۰متر) و ارتفاع ۶ و نیم متر چجوری میتونم با استفاده از نور مصنوعی توت فرنگی پرورش بدم؟

    webmaster
    1399/11/02 11:05
    پاسخ به:فرحزادی

    لطفا با شماره های مندرج در بخش "تماس با ما" ارتباط حاصل نمایید.

    فرحزادی
    1399/03/26 15:09

    سلام
    در گلخونه کشت توت فرنگی به ابعاد ۴۰×۱۳۰ (۵۲۰۰متر) و ارتفاع ۶ و نیم متر چجوری میتونم با استفاده از نور مصنوعی توت فرنگی پرورش بدم؟

    فرحزادی
    1399/03/26 15:09

    سلام
    در گلخونه کشت توت فرنگی به ابعاد ۴۰×۱۳۰ (۵۲۰۰متر) و ارتفاع ۶ و نیم متر چجوری میتونم با استفاده از نور مصنوعی توت فرنگی پرورش بدم؟

    میترا
    1399/03/18 15:40

    هر لامپ رشد چند تا گیاه رو پوشش میده ؟

    webmaster
    1399/11/02 11:09
    پاسخ به:میترا

    کاملا به
    1- توان ال ای دی که تهیه می نمایید
    2 - نوع، تراکم و دوره ی رشد گیاه
    3 - نور محیطی موجود
    ...
    بستگی دارد. در صورت تمایل با شماره های مندرج در سایت ارتباط حاصل نمایید و مشاوره ی کامل دریافت کنید.

    ميثم
    1399/03/06 19:04

    سلام ٥متربه ارتفاع ٢٢٠نور ميخوام بدم راهنمايي هزينه بگين ممنون ميشم

    رامین رخشانی
    1399/01/21 03:55

    با عرض سلام خدمت مدیر محترم سایت ایران گرولایت
    مدیر محترم من یه داشجوی فارغ التحصیل در رشته های منابع طبیعی درمقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هستم در واقع بعد ازاتمام تحصیل باتوجه به رشته ایی که داشتم به سمت گلخانه های نوین روی آوردم و تا الان مطالعات زیادی در ارتباط پروش گیاهان در فضای بسته با استفاده از نو مصنوعی ال ای دی و متال هالید و فشار سدیمی انجام دادم وطرح ها و ایده های فراوان دارم در واقع با سایت شما از طریق نیاز خرید به لامپ های ال ای دی آشنا شدم و شرکت شما راشناختم به دنبال مکانی در ایران بودم که چنیین تخصص را انجام دهند خیلی به شرکت شما احترام قاعلم در واقع بعد از اینکه راه ارتباطی با شما را پیدا نمودم به مدیریت شرکت شما ایمیل با موضوع مصاحبه و همکاری دادم در واقع واقعا به این تخصص علاقه دارم و در نمونه های خارجی تلاش زیادی کردم به همین دلیل باتوکل به ایزد منان و امید واری زیاد این ایمیل را به شرکت شما دادم و رزومه و نمونه عکس های دستگاه ساخته شده واتاقک رویشی را قرار دادم . تا اگر مدیریت به دنبال یافتن افراد متخصص در ارتباط بین نور و گیاه هستند با جان دل در خدمت مردم عزیز کشورم باشم .اقای زمانی محترم اگر شما مرا راهنمایی کنید از این بابت ممنونم و تشکر فراوان از شما دارم.اینجانب در ارتباط با کار شرکت شما تخصص پیدا نمودم در واقع استخدامی شرکت شما را نمیدانم چه زمانی هست میتوانم از شما بزرگوار خوستار این باشم که راه و ورود به این شرکت بزرگ به چه نحوی میباشد اگر راهنمایی کنید واقعا شکرگزارتان هستم .
    به شرکت شما برای مطالعه خواسته اینجانب جیمیل همکاری زده ام وزومه درسی و کاری و نمونه فعالیت ها را قرار داده ام امید راهنمایی دارم با تشکر رامین رخشانی

    amir sam
    1399/06/08 04:39
    پاسخ به:رامین رخشانی

    لطفا به من ایمیل بزنید
    ممنون

    سعید
    1398/05/10 22:04

    سلام میخواستم بدونم اگه من بخوام ۲ یا ۳ تا قطمت از خانه رو به وسعت ۱.۱۰ متر در ۵ طبقه به ارتفاع ۱.۸۰ نوردهی کنم که کل گیاهان از نور کافی برخوردار شن چه میزان قیمتی میبایست هزینه کنم

    میترا
    1398/04/11 20:26

    سلام. برای خرید و انتخاب لامپ مناسب گیاه راهنمایی میکنید؟

    webmaster
    1399/11/02 11:04
    پاسخ به:میترا

    جهت خرید با شماره های ثبت شده در بخش تماس با ما ارتباط حاصل نمایید.

    safarishahla
    1397/06/05 14:30

    سلام باعرض تاسف باید بگم خیر در این مجموعه هیچ گونه آموزش مبتنی بر ساخت ال ای دی رشد گیاه داده نمی شود. سپاس

    ناشناس
    1397/06/05 10:40

    سلام آموزش ساخت چراغ رشد گياه نيز ميدهيد؟

    ناشناس
    1397/06/03 15:40

    سلام بنده می خواستم روش ساخت لامپ رشد گیاه را آموزش ببینم آیا همچین دوره ای شما برگزار می کنید و یا با در نظر گرفتن هزبنه آموزش خصوصی دارید؟

    safarishahla
    1397/05/03 13:52

    سلام. ساخت ال ای دی رشد گیاه با توجه به نیاز مشتری انجام می شود.

    ناشناس
    1397/04/31 14:17

    شما ساخت لامپ رشد گیاه را با ابعاد مد نظر مشتری انجام می دهید؟

    zamani
    1397/03/08 14:09

    عرض ادب و احترام. با توجه به نوع گیاهان و تعداد و ابعاد گلدان ها لامپ مناسب پیشنهاد می شود. لطفا نوع گیاهان و تعداد و همچنین دوره ای ( جوانه زنی، گل دهی، میوه دهی...) که گیاهانتان در آن هسنتد را مشخص فرمایید تا مشاوره ی درستی دریافت نمایید.سپاس

    ناشناس
    1397/03/08 10:50

    در صورتی که گیاهان بنده در محیطی هستند که نور ضعیفی دارند ولی کافی نیست باید از چه لامپی با چه توانی استفاده کنم؟

    آرش بازگیر
    1399/07/18 01:35
    پاسخ به:ناشناس

    ضمن عرض سلام وخسته نباشید.من یکی از اتاقهای خونمون رو کردم گلخونه.البته پرورش کاکتوس انجام میدم و به شدت عاشق کاکتوس هامم.متأسفانه الان چند وقت که به خونه ی جدید اومدم،جنوبی هستش وهمونطور که مستحضر هستید کاکتوس به نور زیادی علاقمنده.چندتا از کاکتوسام تد مرز از بین رفتن هستن.ازتون خواهش میکنم که راهنماییم کنین.چطور لامپی باید تهیه کنم،چجوری باید تهیه کنم و اینکه چه مبلغی رو باید تقدیم کنم؟ ضمنأ اتاق ۱۲متر(۴×۳) باارتفاع ۲.۷۰است.

    مشاوره خرید
    ۰۲۱-۸۸۵۶۵۴۷۹

    محصولات جدید

    مقالات مرتبط