پاور ال ای دی مخصوص رشد گیاه ایران گرولایت

آنچه در این مقاله میخوانید
     پاور ال ای دی مخصوص رشد گیاه ایران گرولایت

    لامپ پاور ال ای دی برای رشد گیاه

    فروش عمده پاور ال ای دی

    شرکت ایران گرولایت ضمن فروش عمده پاور ال ای دی برای تجهیز انواع گلخانه ها مثل گلخانه های طبقاتی و صنعتی، محصولات خود را به صورت جزئی و تک نیز به فروش میرساند. شرکت پرتو رشد نوین یک  فروشگاه پاور ال ای دی است که  فروش عمده پاور ال ای دی نیز دارد. در فروشگاه اینترنتی پاور ال ای دی  شرکت پرتو رشد نوین خرید پاور ال ای دی و فروش انواع پاور ال ای دی, با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب را تجربه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی فروش اینترنتی پاور ال ای دی و کسب اطلاع از  قیمت پاور ال ای دی 50 وات و ...با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

    مشخصات فنی پاور ال ای دی فول اسپکتروم 960 وات را اینجا مشاهده نمایید.

    خرید پاور ال ای دی

    اگر قصد خرید پاور ال ای دی با کیفیت مطلوب دارید شرکت پرتو رشد نوین پاور ال ای دی متناسب با گیاه شما را پس از در نظر گرفتن مکان مناسب برای نصب آن معرفی و پیشنهاد می­کند.

    فروش انواع پاور ال ای دی

    فروش انواع پاور ال ای دی مخصوص رشد گیاهان مختلف یکی از زمینه های کاری سایت ایران گرولایت میباشد. لامپ های ال ای دی با توجه به اندازه های مختلفی که دارند در مکان های مختلف قابل نصب اند.

    به طور کلی پاور ال ای دی ها در دو نوع 1وات و 3 وات شناخته نمی ­شوند در انواع توان ها وجود دارد. برای آگاهی از مزایای پاور ال ای دی مخصوص رشد گیاه نسبت به سایر چراغ های رشدی از مطالب و مقالات موجود در سایت ایران گرولایت بازدید کنید.

    قیمت پاور ال ای دی 50 وات

    پاور ال ای دی 50 وات یکی از محصولات شرکت پرتو رشد نوین است که با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه میگردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پاور ال ای دی 50 وات با مشاوران شرکت پرتو رشد نوین در ارتباط باشید.

    استفاده از پاور ال ای دی در گلخانه

    گلخانه‌ها شبیه یک خانه شیشه‌ای هستند. از آنها برای رشد گیاهان استفاده می‌شود و به خصوص در فصل زمستان کاربرد بیشتری دارند. گلخانه‌ها با نگه داشتن گرمای حاصل از نور خورشید در درون خود کار می‌کنند. شیشه‌های گلخانه نور را از خود عبور می‌دهند اما گرما را نگه می‌دارند و اجازه خارج شدن به آن را نمی‌دهند و این عمل باعث گرم شدن درون گلخانه‌ها می‌شود. براي درك بهتر مي‌توانيد ماشيني را تصور كنيد كه زیر نور آفتاب پارک شده است.

    در واقع جو و هوای اطراف ما نیز مانند گلخانه عمل می‌کند. گازهای گلخانه‌ای در جو زمین مانند شیشه‌های یک گلخانه هستند. نور خورشید نیز پس از عبور از لایه‌های گلخانه‌ای وارد جو زمین می‌شوند. زمانی که نور خورشید به سطح زمین می‌رسد مقداری از انرژی گرمایی توسط خاک، آب و سایر موجودات دیگر جذب می‌شود و مقداری نیز در جو زمین می‌ماند و باقی مانده آن به فضا برمی‌گردد. اگر مقدار این گازها از حد طبیعی بالاتر باشد انرژی کمتری بر می‌گردد و دمای کره زمین بالاتر می‌رود. اثر گلخانه‌ای، کره زمین را به حدی گرم نگه می‌دارد که برای تمام موجودات قابل سکونت شود اما اگر این اثر بیشتر شود ممکن است دمای زمین آن قدر افزایش یابد که ما و دیگر موجودات نتوانیم گرمای آن را تحمل کنيم و زندگی عادی خود را داشته باشیم.

    اگر گازهای گلخانه‌ای در جو زمين وجود نداشتند، دمای کره زمین 33 درجه سانتی‌گراد سردتر می‌شد، اما حالا افزایش بیش از حد آنها کره زمین را دچار مشکل کرده است. امروزه نیاز به انرژی برای حرکت ماشین‌ها و فعالیت‌های انسانی، به طور مداوم افزایش یافته است. برخی از انرژی‌ها، از غذایی تأمین می‌شود که می‌خورید، اما انرژی ای که مثلاً برای حرکت ماشین‌ها و گرم و سرد کردن خانه‌ها استفاده می‌شود، از سوخت‌هایی مانند زغال سنگ و مواد نفتی تأمین می‌شود که به سوخت‌های فسیلی معروف‌اند. در گذشته مقدار استفاده از این نوع سوخت‌ها کم بود و در نتیجه تولید گازهای گلخانه‌ای در کره زمین ناچیز بود.

    اما با افزایش جمعیت و استفاده از سوخت‌های فسیلی و قطع درختان جنگلی و ... باعث شده‌ايم تا مقدار این گازها بيشتر شود. اکثر فعالیت‌هایی که برای کم کردن گازهای گلخانه‌ای می‌توانیم انجام دهیم بسیار ساده هستند، فقط کافی است که به آنها توجه کنیم. يكي از ساده‌ترين آنها استفاده بیشتر از وسایل نقلیه عمومی مثل مترو و اتوبوس و.. است. در بعضي شهرها حتي استفاده از دوچرخه بسيار رواج دارد. با خاموش کردن وسیله‌هاي برقی در زمان‌هایی که از آنها استفاده نمی‌کنیم می‌توانیم هم صرفه‌جویی كنيم و هم به طور غير مستقيم از به وجود آمدن بيشتر اين گازهاي مضر جلوگيري كنيم. کاشت درخت‌روش مهم ديگري است كه می‌تواند هم تفریح محسوب شود و هم براي جبران جنگل زدايي قدم مثبتي تلقي شود.

    براي كاهش توليد گازهاي گلخانه‌اي، بازيافت يكي از بهترين كارهايي است كه مي‌شود انجام داد. خريد محصولاتی که قابل بازیافت هستند، تفكيك زباله‌ها و ...از جمله اين كارهاست. تعداد کارهایی که برای کمک به محیط زیست می‌توانیم انجام دهیم خيلي زياد هستند اما مهم اين است كه در اين زمينه مطالعه و دانسته‌ها و اطلاعات خود را به روز كنيم و در اختيار ديگران هم قرار دهيم تا در سال‌های آینده دچار مشکل‌هاي جدی‌تر و خطرناک‌تر نشویم. آلودگی‌های محیط زیست و انتشار گازهای گلخانه‌ای در فضا و هوای کره زمین سبب شده که صنعت برق در کشورهای مختلف جهان علاوه بر اینکه به سمت انرژیهای تجدیدپذیر حرکت کند در زمینه بهره‌گیری از لامپهای روشنایی جدیدی که کمترین میزان آلودگی را دربر دارد اقدام کند.

    با بالارفتن حرارت کره زمین، همه کشورها باید به حذف عوامل سازنده گازهای گلخانه‌ای کمک کنند، یکی از این عوامل که باعث تولید گازهای گلخانه‌ای می‌شود، لامپ‌های معمولی یا همان لامپ‌های رشته‌ای (فیلمان‌دار) و تابان است که به دلیل استفاده وافر در اکثر کشورهای جهان از عوامل مهم تولید گازهای گلخانه‌ای به شمار می‌آید و با درنظر گرفتن این نکته که سهم روشنایی که عمدتاً نیز به وسیله لامپ‌های رشته‌ای تامین می‌شود از کل مصرف الکتریسیته خصوصاً در زمان اوج مصرف چشمگیر است به عنوان مثال در ایران حدود 30 درصد از کل انرژی مصرفی و حدود 45 تا 50 درصد از مصرف پیک صرف تامین روشنایی می‌شود این موضوع را جدی‌تر نشان می‌دهد.

    با توجه به این امر، بسیاری از کشورها، برنامه چند ساله‌ای را برای جایگزین کردن مدلهای دیگری از لامپ به جای لامپهای رشته‌ای کرده‌اند تا در درازمدت بتواند این نوع لامپ را حذف کرده و لامپ دیگری را جایگزین کنند که علاوه بر حذف گازهای گلخانه‌ای از انرژی کمتری برای تولید نور بیشتر استفاده کند. البته این مساله نیاز به تغییر فرهنگ مردم در نوع استفاده از تجهیزات دارد تا رویکرد آنها به این نوع لامپ همگانی بیشتر شود. هزینه خرید اولیه بالای سایر لامپ‌ها و ارزان بودن انرژی از دلایل عمده روی آوردن بسیاری از مردم به خرید لامپهای معمولی و تابان است.

    فروشگاه پاور ال ای دی

    با رفتن به قسمت دسته بندی محصولات می توانید قیمت محصولات پاور ال ای دی در توان های مختلف را مشاهده نمایید. جهت کسب اطلاع از قیمت محصولاتی که  فروش عمده نیز دارند می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید. پرورش گیاهانی مانند کاکتوس، بن سای و یا سایر گیاهان آپارتمانی در منزل، مستلزم تامین نیازهای اولیه ی این گیاهان برای رشد می باشد. اگر برای تامین نور گیاهان خود نیاز به استفاده از نورهای مصنوعی دارید از فروشگاه پاور ال ای دی شرکت پرتو رشد نوین دیدن فرمائید.

    دیدگاه‌ها
    نام
    ایمیل
    نظر
    آرش پورحسن
    1399/09/02 20:52

    لامپ رشد گل گیاه دارین مرسی

    مشاوره خرید
    ۰۲۱-۸۸۵۶۵۴۷۹

    محصولات جدید

    مقالات مرتبط