مهم ترین فاکتورهای نگهداری از گیاه

آنچه در این مقاله میخوانید
    مهم ترین فاکتورهای نگهداری از گیاه

    مهم ترین فاکتورهای نگهداری از گیاه 

    گیاهان آپارتمانی مقاوم

    یکی از مهم ترین فاکتورهای نگهداری از گیاه در فضای آپارتمان تامین نور گیاه است .گیاهان برای رشد نیاز به نور دارند و بدون وجود نور از بین می روند . همه ی ما علاقه مند به نگه داری از گل و گیاه در محل زندگی و کار خودمان هستیم اما به رغم زندگی امروزی ,اکثریتمان از وجود حیاط در خانه هایمان بی بهره ایم و فضای آپاتمان ها نور کافی برای نگه داری از گیاه را ندارد .حتی اگر بعضی از ما تراس بزرگی در خانه اش داشته باشد, با قرار دادن گل و گیاه در آنجا (به دلیل دریافت نور کافی)از دیدن همواره گل گیاه محروم میماند فقط معدود زمانی که برای آبیاری میرود می تواند از زیبایی های گیاهانش لذت ببرد.

    این در صورتی است که ما همه دوست داریم گلدان هایمان همواره اطرافمان باشد و هرز گاهی حین کار روزانه با نگاه کردن به آن ها خستگی هایمان  در برود و روحمان تازه شود به علاوه اینکه میدانیم اگر گیاه در اطرافمان باشد می تواند انرژی مثبت بدهد و فضای خونه را غرق طراوت و شادی و آرامش کند.
     
    اکثرا این تجربه ی بد را دارند, به محض اینکه گلدانی از یک گلخانه خریداری کرده و به منزل می برند پس از گذشت چند هفته ای گل ها پژمرده می شوند و آرام آرام از بین میروند و امکان نگه داری از گیاهان در آپاتمان بسیار کم می شودو به جای لذت بردن از نگه داری گیاه ,آزرده خاطرنیز می شوند .
    اما گروه شرکت پرتو رشد نوین این نوید را به شما میدهد که به آسانی بتوانید هرگونه از گیاهانه مورد علاقه خود در فضای نشیمن خانه یا آشپزخانه و یا هر جایی که شما می پسندید از گیاهانتان بدون هیچ مشکلی نگه داری کنید .

    گیاهان همیشه گلدار یا گیاهان آپارتمانی گلدار

    با تهیه ی نور مصنوعی مخصوص رشد گیاه می توانید گیاهان گلده خود را از لحاظ نوری تامین نمایید و گیاهانتان در هر فصل و یا هر محیط سرپوشیده و فاقد نوری به گلدهی خود ادامه دهند. گیاهان همیشه گلدار نیاز به نور بیشتری نسبت به گیاهان بدون گل دارند. 

              

    طراحی این نورها در فضای داخلی و خارجی منازل به شکلی زیبا و مدرن تخصص ما می باشد
    محققین جوان شرکت پرتو رشد نوین با نام تجاری IRAN GROW LIGHT  با به کارگیری گروهی از جوانان متخصص و با دانش در زمینه تکنولوژی روز جهان در دنیای بزرگ صنعت کشاورزی و تحقیقات و بررسی های گسترده در راستای همین منظور طی مدت پنج سال متمادی اکنون خود را لایق این مرتبه و درجه می داند که با افتخار توانسته برای اولین بار در منطقه غرب قاره آسیا و خاورمیانه آخرین تکنولوژی روز دنیا در زمینه پرتوهای نوری مخصوص رشد گیاه را که پیشتر تنها در اختیار کشورهای متمول و پیشرفته در زمینه صنعت کشاورزی همانند ایالات متحده و هلند بوده است را در این منطقه به اجرا در آورند.
    بدین صورت شما با تهیه ی لامپ های مخصوص رشد گیاهان ( LED)از هر گونه گیاه درهر فضای مورد نظر خود می توانید نگه داری کنید زیرا این لامپ ها طول موج مورد نیاز گیاه برای رشد را دارا می باشد و هیچ گونه خطری برای افرادی که در معرض تابش آن هستند ندارند .

    دیدگاه‌ها
    نام
    ایمیل
    نظر
    zamani
    1396/04/28 13:44

    طراحی فضای سبز و گلخانه و همچنین روف گاردن و دیوار سبز پذیرفته می شود .البته فضای مورد نظر شما را به نورهای مخصوص رشد گیاه نیز مجهز می نماییم.

    موسی
    1396/04/21 11:42

    شما طراحی دکوراسیون هم انجام میدهید؟

    Admin
    1395/05/30 11:16

    در صورتیکه از چراغهای مخصوص رشد گیاه استفاده شود و همچنین محاسبه دقیقی از چراغ و نیاز نوری گیاه انجام شود، قطعا دارای رشد مناسبی خواهد بود.با تشکر مدیریت سایت

    فرهادی
    1395/05/30 11:13

    آیا به طور کلی رشد گیاه در زیر نور چراغ بصورت مناسبی خواهد بود؟

    مشاوره خرید
    ۰۲۱-۸۸۵۶۵۴۷۹

    محصولات جدید

    مقالات مرتبط