کاشت خیار درختی با نور مخصوص رشد گیاه

آنچه در این مقاله میخوانید
    کاشت خیار درختی با نور مخصوص رشد گیاه

    پرورش خیار درختی در منزل

    مصرف کنندگان ترجیح می دهند خیار زیر نور مخصوص رشد گیاه رشد کند نه HID...!
    وزارت سبزیجات و گیاهان دارویی یک مرکز پیشرو در دانش آکادمیک است که در آن بر اساس روش های سازگار با محیط زیست برای تولید سبزیجات، میوه ها و مواد اولیه دارویی آزمایش هایی انجام می شود.

    آزمایش

    یک گروه تحقیقاتی علوم زیستی در دانشگاه ورشو می خواستند بدانند آیا می توان در صورت امکان برای به دست آوردن بازده بالایی از خیار با کیفیت از نور مخصوص رشد گیاه استفاده کرد. آن ها همچنین می خواستند کارایی استفاده از لامپ رشد گیاه را بر محصولات کشاورزی بررسی کنند.

    پرورش خیار
     
    این دانشگاه سه محفظه جداگانه برای رشد خیار راه اندازی کرد. همه آن ها در یک سطح مشابه از نور برای رشد قرار داشتند، اما در هر محفظه از فن آوری های مختلف روشنایی استفاده شد.
    این آزمایش ثابت کرد که رشد خیار در زیر لامپ های ال ای دی مخصوص رشد گیاه، صد درصد مقرون به صرفه ترین راه تولید خیار در اواخر پاییز و اوایل بهار است. با استفاده های از لامپ رشد گیاه، هزینه های انرژی 60 درصد کاهش پیدا می کند. در محفظه ای که فقط چراغ رشد گیاه قرار داده شده بود، میزان افتادن خیارها بسیار کم بوده و میوه های منحصر به فرد به طور قابل توجهی سنگین بودند. خیارهایی پرورش یافته زیر نور چراغ رشد گیاه، مانند خیارهای پرورشی زیر نور چراغ های HID بودند ولی مصرف کنندگان طعم خیارهای پرورش داده شده زیر نور چراغ رشد گیاه را ترجیح دادند.  
    دیدگاه‌ها
    نام
    ایمیل
    نظر
    مشاوره خرید
    ۰۲۱-۸۸۵۶۵۴۷۹

    محصولات جدید

    مقالات مرتبط