فواید نگه داری گیاه در منزل

آنچه در این مقاله میخوانید
    فواید نگه داری گیاه در منزل

    گیاه در محیط کار

    گل و گیاهان زینتی اکثرا گیاهانی هستند متعلق به مناطق گرمسیر با توجه به شرایط آب و هوایی آن مناطق باید نیاز های گیاهان گرمسیری را مرتفع نمود. در صورت نگه داری این گونه گیاهان در فضای آپارتمان و یا محیط سرپوشیده با ید تا حد امکان شرایط مطلوبی که با مناطق گرم و مرطوب همخوانی دارد را فراهم آورد تا گیاهان از بین نروند. اسپری کردن آب بروی برگ های گیاهان  و تا حدی بالا نگه داشتن دما ی پیرامون گیاهان بهترین روش می باشد. این شرایط را در گلخانه بسیار تجربه نموده اید. بسیاری از این گیاهان زینتی به دمای پایین و رطوبت کم بسیار حساسیت دارند. البته گونه های گیاهی بسیار متنوع هستند  گیاهای نیز وجود دارد که برای پرورش آنها نیاز به رطوبت آنچنانی نیست به طور مثال کاکتوس. کاکتوس ها به رطوبت نیاز ندارند ولی به شدت نور زیاد و مستقیم نیاز مبرم دارند. با توجه به موقعیت طبیعی ایران به دلیل تنوع اقلیم و پدیده های آب و هوایی و آفتاب مناسب گلها و گیاهان زینتی از محصولاتی هستند که در اکثر نقاط ایران قابل تولید بوده ولی پس از خریداری این گیاهان و انتقال آنها به منزل پس از گذشت مدت کمی این گیاهان از بین می روند مهمترین نکته این است که نیاز نوری گیاه مرتفع نمی شود. با تهیه لامپ مخصوص رشد گیاه یکی از مهم ترین نیازهای گیاه که نور می باشد مرتفع خواهد شد. نکته بعدی آبیاری منظم گیاه و اسپری نمودن آب به برگ های آن است که بسیار این موضوع ساده می باشد. مواد غذایی مورد نیاز گیاه با کودهی به گیاه می رسد. نگهداری گیاه در منزل کاری بسیار ساده است و علاقه می خواهد. کارشناسان شرکت پرتو رشد نوین با مشاوره لامپ led برای گیاهان مورد نیاز و کود مناسب گیاه شما را به شما معرفی می نمایند.

    گیاه در رسنوران

    فواید نگه داری گیاه در منزل

    نگه داری گیاهان در محل زندگی هم موجب شاد و آرامش در زندگی و روح روان انسان ها می شود و هم بعد بهداشتی از لحاظ تصویه هوا دارد. کسانی که علاقه به پرورش گیاه دارند می توانند سبزیجات مصرفی روزانه خود را پرورش دهند. برای این کا فقط نیاز به یک سینی کشت و تعدادی بذر و لامپ مخصوص رشد گیاه است باقی موارد را به صورت تماس تلفنی می توانید از همکاران ما بپرسید و راهنمایی بگیرید.

    انسان طالب زيبايىهاست و از زيبايىهاى گل و گياه در طبيعت ّ لذت مىبرد. كاشت، مراقبت و توليد گلها و گياهان در باغ ، باغچه و داخل آپارتمان ، علاوه بر ايجاد سرگرمى و تفريح سالم ، باعث زيباسازى محيط زندگى مىشود. انسان در چنين محيط طبيعى رنگارنگ احساس آرامش و انبساط روحى مىكند و كمتر به بيمارىها و ناراحتىهاى روحى و عصبى مبتلا مىشود. بنابراين، با دعوت فضاى سبز حتى به صورت كوچك به داخل منازل مىتوان تا حدودى محيط زندگى را براى آرامش خود مهيا ساخت. پرورش گياهان درمنزل،علاوهبرمزاياىذكر شده، باعثصرفهجوئىدرهزينهها نيزمىشود. لذا آشنائى با روشها و مراحل نگهدارى ازگياهان از اهميت ويژهاى برخوردار است.

    گیاه در محیط سرپوشیده

    دیدگاه‌ها
    نام
    ایمیل
    نظر
    لادن
    1402/12/13 17:35

    با کمال تشکر از کیفیت محصولات شما نحوه ی خرید محصولات شما درکرمان چطوری است؟

    امیر عطا تاج کریمیان
    1402/12/19 17:31
    پاسخ به:لادن

    با سپاس از حسن توجه شما جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه لامپ رشد گیاه مراجعه نمایید.

    لیلا میرحسینی
    1402/12/12 17:50

    تشکر از شما نمایندگی خرید محصولات تو یزد کجاست؟

    امیر عطا تاج کریمیان
    1402/12/19 17:31
    پاسخ به:لیلا میرحسینی

    با سپاس از حسن توجه شما جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه لامپ رشد گیاه مراجعه نمایید.

    رضا
    1399/12/19 12:52

    متبق من خرابه

    مشاوره خرید
    ۰۲۱-۸۸۵۶۵۴۷۹

    محصولات جدید

    مقالات مرتبط